Carregant

Instal·lacions i Aules

Les nostres instal·lacions

Espais

ENTRADA PRINCIPAL

L’entrada principal de la nostra llar és àmplia.

AULES

El centre disposa de 10 aules pels tres nivells d’educació.

PATIS

Cada nivell educatiu disposa del seu espai d’esbarjo.

HALL

Vestíbul del centre ambientat amb les temàtiques a treballar.

AULES DE PSICOMOTRICITAT

Tres aules pel desenvolupament de la psicomotricitat dels infants.

CUINA

Espai per preparar el dinar dels infants.
  • Entrada principal

Les nostres aules

1 aula de Lactants (0-1 anys)


Durant aquest primer any és on es donen els canvis més visibles i importants de l’infant. L’infant s’ha de sentir segur, còmode i tenir cobertes totes les seves necessitats. Se’ls ha d’acompanyar pel seu bon creixement i desenvolupament.
En aquest període, els infants aprenen a girar-se sobre si mateixos, a desplaçar-se, a seure, a caminar…
Descobreixen els objectes i el món que els envolta: exploren, es relacionen, agafen, miren, observen…
La seva alimentació passa per diverses etapes: de la llet materna al biberó, després passen a menjar triturat i per últim, acaben menjant sencer.
En tot aquest procés, els infants es comuniquen a través dels gestos, les mirades, sons, síl·labes i paraules. S’inicien en la socialització amb altres infants i amb els adults.
El seu joc és lliure. A les propostes d’experimentació gaudeixen jugant i experimentant amb materials diversos.
Una vegada acabat aquest període, l’infant passa a un altre nivell educatiu, on començarà a ser més independent.


  • Classe Tortugues (1)

5 aules de Caminants (1-2 anys)


Durant aquesta etapa, l’infant desenvolupa les activitats motrius i manipulatives necessàries per adquirir més autonomia.
Cada cop es mostra més independent i comença a ser més autònom.
Augmenta la seva capacitat de comprensió, de parla, gestual i de comunicació.
L’infant comença a definir la seva personalitat: expressa els seus sentiments, apareixen “les rabietes” i la crisi “del NO”. És l’etapa de l’auto-afirmació.
Comença l’etapa imitativa. Li agrada imitar a l’adult i fins i tot, els companys, donant pas al Joc Simbòlic.
Cap als dos anys, l’infant inicia la maduresa física i comença el control d’esfínters.
En aquesta etapa s’ha d’afavorir els diferents aprenentatges a través de les activitats d’experimentació, de descoberta i de joc, que serviran per a que l’infant descobreixi diversos entorns i diferents formes de comunicació.


  • Classe Caminants

4 aules de Maternals (2-3 anys)


L’infant es troba a la última etapa de l’Educació Infantil del Primer Cicle.
Es mostra molt més independent i autònom.
El seu aprenentatge és significatiu, aprèn amb petites frustracions, amb assaig i error, actuant sobre l’entorn buscant alternatives a les dificultats mitjançant el joc, l’experimentació, l’observació i la manipulació. Les activitats proposades giren al voltant de les seves rutines qüotidianes.
L’infant va adquirir progressivament hàbits i pautes de comportament.
Les propostes dels materials estan enmarcades dins de les diferents activitats proposades i programades al llarg del curs.
L’infant durant aquest primera etapa a la llar es desenvolupa emocionalment, afectivament, psicològicament, motriument…
Acabada aquesta etapa, l’infant té una bona base i està “preparat” per començar una altre nivell educatiu molt important i interessant a l’Escola, a on es continuarà desenvolupant i creixent com a persona.


  • Classe Balenes (1)

Qualsevol dubte o per més infomació, podeu contactar amb nosaltres!